Zmiany w funkcjonowaniu biura LGD!
Informujemy, że w związku z zaistniałą sytuacją oraz rosnącym zagrożeniem epidemiologicznym, w celu przeciwdziałania rozprzestrzeniania się wirusa COVID – 19 od wtorku 13 października 2020 r. . do odwołania biuro Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania-Partnerstwo Izerskie wprowadza pracę zdalną pracowników, w nawiązaniu do ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020 r., poz. 374).
Wprowadzamy do odwołania następujące zasady obsługi Beneficjentów:
Telefony i emaile są obsługiwane na bieżąco w godzinach pracy biura tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00.
Tel. 757813163; kom. 603 087 205
Wszelkie informacje znajdują się również pod wskazanym linkiem:
http://lgdpartnerstwoizerskie.pl/o-nas/biuro/
Kontakt osobisty będzie możliwy tylko w wyjątkowych sytuacjach po uprzednim zgłoszeniu sprawy telefonicznie i ustaleniu, czy kontakt osobisty jest konieczny. Beneficjent zostanie poinformowany gdzie, kiedy i jakie dokumenty należy przedłożyć aby przedmiotową sprawę załatwić. Beneficjentom (w wyjątkowych uzasadnionych przypadkach) zostanie wyznaczona indywidualna godzina przyjęcia, tak aby ograniczyć kontakty osobiste do niezbędnego minimum.
Wszystkie umówione wcześniej spotkania i wizyty zostają odwołane.
Za powstałe niedogodności i utrudnienia przepraszamy, ale wynikają one z dbałości o bezpieczeństwo wszystkich Mieszkańców obszaru LGD Partnerstwo Izerskie oraz pracowników biura.